Sista dagen med gänget

Somnade som en stock igår efter att ha lyssnat på Arn, prkatiskt när man pker långt att ta med sig en bok att lyssna på lika så när man ligger ensam på ett hotelrum. Jag hade kunnat bo med någon av de andra på kursen, men jag har gjort det tidigare. Och det var JOBBIGT. Så unnar jag mig faktiskt eget rum. Det känns ju lite lyxigt att bo påhotel, men det är inte alls samma sak när man ligger ensam på rummet. Hotel är alltid bäst när man har någon man tycker om med sig.

Håll tummarna för mig nu! Jag är NERVÖS! Men det värsta som kan hända är att det går åt helvete. Troligtvis kommer jag aldrig träffa någon här igen, möjligen en från uddevalla, men det kan jag leva med!

V-steg
Knä upp
Knä upp m. kick
jacks x2
locks x2
grapevine

Inga problem va? låter svårare att instruera än vad det ser ut. Mor syster och ni andra som känner er manade(Mamma och Malin har inget val) i sommar blir det Aerobics!

Nu, Frukost!

/ Frida

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag ställer gärna upp, en annan gång är det jag som behöver pröva något nytt och då blir det pay back time. Kram

2010-05-16 @ 12:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0