På västfronten intet nytt

Idag har jag jobbat, inte allt för ofta det händer. men nu är campingsäsongen äntligen igång och så också jobbtillfällena! Underbart när man trivs så bra på sitt jobb. Idag var jag dock inte i toppform på grund av sviterna efter en MYCKET lyckad grillfest hos en kompis igår. Men jag överlevde dagen, och nu skall jag vila en stund innan vi åker och hälsar på min mor som kommit hem från portugal, kanske kan de hjälpa mig med lite förslag och idéer om frisyr och bukett, sådant som tomas inte är jätteintresserad av(Jo, han är faktiskt intresserad av vissa saker, fotograf, tårtan, färgtema(!) mm.)

Dåligt med planering idag alltså, men desto bättre med pengar i Juni!

Kanske kommer det några mer funderingar i kväll.

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0