I wonder how, I wonder why..

Ja, istortsett 90% tyckte att det paret som satt på tårtkanten var bäst, vi får se vilken det blir i slutändan! Jag tror att jag har ringt alla viktiga samtal som ska ringas, fotograf är bokad, kläder beställda, frisör bokad, kyrka bokad(!) och Ring beställd(ett måste när man gifter sig i Svenskakyrkan). Det var det där med blommor också, ska jag svälja min stolthet och trots allt beställa blommorna från butiken jag skrev om för ett tag sedan? eller ska jag kika vidare. det tål att funderas på, jag är en stolt mäniska och tycker att det hör till ett serviceyrke att bemöta sina kunder med just, god service! Den som lever får te!

Sen har vi funderingar på hur vi ska göra med maten också, men vi ska nog fundera lite på det här i hemmets lugna vrår innan jag skriver det här.  Det är garranterat MASSOR kvar att göra, men jag känner att allt börjar falla på plats.

Vi skulle behöva hjälp med psalmer till kyrkan dock. är det någon som har en favorit? Kanske ingen vinterpsalm, eller begravningspsalm, annars tar vi gärna emot alla förslag ni har!

Idag blir det praktik för hela slanten, det tär på en att jobba hela dagar när jag är van att gå hemma och skrota när jag inte är i skolan, men det är roligt! Jag längtar tills den här utbildningen är färdig, efter sommaren är det "bara" tre terminer kvar! YIHUUE!

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0