Drömmer mig bort

Pratade med Mor för en stund sedan, hon har precis varit i Portugal och pappa precis i Milano så jag drömde mig bort till vår bröllopsresa! Först två nätter i Rom. Det finns så mycket jag vill se! så Mycket god mat! ÅÅÅH, det ska bli så roligt. Men vi funderar på vad vi ska sattsa på när vi är där så kort tid. Är Vatikanen något att se? Eller ska man sattsa på coloseum istället? Någon som har varit på båda ställena och kan jämföra? eller är det någon som har varit på något och kan säga något om det? Eller är det något helt annat man ska sattsa på när man är där? Vi vill ju få ut så mycket sommöjligt av vistelsen!

Sen ska vi ju vidare på nästa del av semestern, Kryssning i 7 nätter i Östra medelhavet. Det bli stopp I Athen, på Kreta, Sicilien, Turkiet(kommer inte ihåg vart) och två dagar till Havs. Gud vad jag längtar! Vet inte hur många gånger jag läst informationen om båten. Det ska finnas en is-rink där, tur om man blir sugen på att åka skridskor medan vi är på semester!

Nu ska jag natta mig med lite Sex and the City, Tomas ligger brevid och har ångest, han körde sönder en traktor förut..

Natti!!


Kommentarer
Postat av: Heléna

Ja tänk vad trevligt vi kommer ha ;) haha

2010-05-09 @ 18:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0