Den har kommit!

Sitter på hotellrummet i Jönköping nu. Oj vad mycket jag har lärt mig! Just nu snurrar tankar runt i mitt huvud, grund ettor, vänster fot först, armar, tecken vinegrapes och allt vad det heter. I sommar blir det Aerobics varvat med bröllop, hästar och Jobb. jag tror jag kommer ha att göra!

Fick sms förut, min klänning har kommit till Sverige! Om en vecka kanske jag har den hemma och får prova MIN brudklänning! Då kommer det nog kännas som att det är verkligen på riktigt. Än så länge ligger ju allt på planeringsstadiet, allt vi vet är att vi har kyrka, fotograf och frisör, meninget är ju FÄRDIGT än. Mer än min klänning! Spännnade! Jag får se om jag bjuder på någon bild, lite vill jag ju faktiskt ska komma som en överaskning på den stora dagen för de som kommer dit. så jag tror att jag suger på just den detaljen. Men bukett och hår förslag kommer jag dela med mig av när tiden lider.

NU ska jag öva lite på mitt examinerings block för morgondagens "stora prov". det kommer bli nervöst, det är ett som är säkert.

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0