Back on track

Nej, jag är inte död. Men vårt internet har varit. Nu är jag dock tillbaka igen men friska tag!

Klänningen har kommit och den var inte riktigt som jag hade tänkt mig, men ju mer jag hade på mig den och tittade desto nöjdare blev jag! Den blev kanske inte som jag tänkt mig från början, den blev bättre! Jag kommer känna mig som en prinsessa när den dagen kommer. Med Tomas kläder blev det dock lite värre. Först och främst har de någ en annan syn på mossgrönt i Kina än vad vi har här. Kläderna kom i peter pan grönt, inte så snyggt. Slipsen såg ut som slipsar mest brukar, Men västen! Det var inte en väst utan en tjusig dambolero som kom till Tomas. Han tittade skeptiskt på den och undrade om han skulle ha dn på sig. Det blir att åka och köpa/hyra/sy kläder till Tomas här hemma istället.

Idag har vi fått reda på vilken Präst vi ska ha, och även vilken Kantor. Nu sla vi bestämma vilka psalmer vi vill ha. Är det någon som har någon idé så mottages de gärna! De enda Sommar psalmerna jag kan komma på är I denna ljuva sommar tid, den blomster tid just för tillfället. Hjälp oss gärna!

Nu ska jag skriva på mitt examinations arbete som behöver bli klart snart.

/ Frida

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag vill ha en bild på Tomas i Peter Pan dräkten!

2010-05-25 @ 21:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0