Pust!

Det där tog sin tid! Nu har jag suttit en bra stund och försökt få till en snygg "header" på min blogg och ni ser hur bra den blev..

Hur som hellst, välkomna till min blogg, här kommer jag skriva om mitt liv och mina tankar som just nu för det mesta kretsar kring planerinen inför mitt och min sambos(fästman låter för löjligt..) bröllop. efter sju år tillsammans tyckte vi att det var dags och välja varandra inför våra nära och kära (och gud..).

Den 24 Juli 2010 klockan 16.00 ringer kyrkoklockorna för oss två!

Hoppas att någon är intresserad av att följa vår väg mot altaret, kanske ge oss ett tips eller två. alla funderingar och frågor är välkomna!

Hej så länge, nu ska jag ut på en springtur!

/ Frida

Kommentarer
Postat av: Malin

Nice lillstrumpan! Jag kommer följa dig! Med början nu :)

Tips i kärlek, live love learn. Lät fyndigt va!? Jag tror helt enkelt det blir vad man gör det till. You know what i mean!!! Lots of love, xo xo, systeryster

2010-04-27 @ 21:58:20
URL: http://malin87.blogg.se/
Postat av: lisa

Men då :P jag var här inne för ett par dagar sedan och kommenterade :) men det fastnade inte då ;). Självklart kommer jag att följa din spännande resa :). och jag tyckte att ringen såg jätte fin ut :). KRAM LISA

2010-04-29 @ 10:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0