morgontidning?

God morgon! börjar min dag med en sedvanlig tur med frukosten vid datorn. istället för att läsa någon tidning läser jag min avänner och bekantas bloggar. Nu gäller det bara att få in rutinerna på att skriva i min egen. Eftersom min blogg främst ska handla om bröllopet kan den många gånger bli väldigt ytlig (har en vag aning om det) men jag hoppas att ni som läser har överseende med det. Vissa dagar kommer ju planeringen troligen stå rätt still, då kanske det blir tankar kring hela dagen, eller bara tankar om mig och mitt liv. Men jag hoppas att ni kan stå ut med det också.

Just för tillfället sitter jag och slipar på ett inlägg om ringar, att vara eller inte vara, vilken skrock det finns kring förlovnings/vigselringar. Men håll till godo, det kommer när det är färdigt!

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0