Bildkavalkad

Tänkte bjuda på en liten bildkavalkad från vår tid ihop. enjoy!


Vi två med vår Gudson(min systerson) Oliver




Nyårafton 2008



Min student



random fyllebild, kan vara nyåret innan förra nyårsbilden, tyvärr är det mest sådana bilder vi har



På Cypern, en dag med vespa



Branäs för många årsedan, Observera Tomas lillasyster mellan våra huvuden!


från Gran canaria, efteråt har jag varit kreativ som  få.


åååååh.. jag blir så ledsen! ville hemskt gärna ha med en bild på oss när vi var smååå, sådär 10 år, men icke! ska se om jag kan lösa det.

De här bilderna får duga så länge, kanske inte super informativa, men alltid något.

Må bra /
Frida

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni är dom bästa bästaste! Å jag ska gå på bröllop, trallalalalaaaa!! :D

2010-04-28 @ 22:40:32
URL: http://malin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0