Mustaschkampen



Bröllopsbestyr i all ära, men det finns saker som är viktigare och som rör mer än två människor. Under maj månad är det prostatacancer-månaden. stora insamlingar pågår och det är nu du akn köpa blåa band och mustacher som pins. Prostatacancer är den vanligaste cancer formen i Sverige och cancerfonden behöver alla pengar de kan få. I Stortsett alla berörs av något sätt av prostatacancer. Jag har själv fått diagnosen cancer och det är något av det värsta jag har varit med om i mitt liv. Cancerforskningen behöver alla pengar de kan få och Jag och Tomas ska försöka hjälpa till i kampen mot cacer.

Mustaschkampen pågår under hela månaden och Tomas ska ställa upp. Mustasch är det fulaste jag vet, men när det är för en bra sak har tomas för första gången fått tillåtelse att odla mustach, han kommer aldrig vara fulare än vad han kommer vara under majmånad med sin lilla moppe-much, men det är det värt om vi kan hjälpa till i insamlingen, hjälp oss att samla in pengar och skicka ett sms med texten: BESEGRA 2410 till nummer:72988 för att skänka 50 kronor. Vill du att ditt namn skall vara med skiver du det efter 2410 vill du vara anonym skriver du inget.

Tillexempel: BESEGRA 2410 Frida
nummer: 72988

kan du undanvara 50 kronor är det dags att ta fram telefonen och skänka pengar!



jag ska uppdatera bloggen med en bild på hur Tomas mustasch utvecklar sig varje vecka, vill ni följa snorbromsens utveckling, följ min blogg!

/ Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0