Överrumplad!

Satt intet ont anande hemma på frdagmorgonen och hade ätit frukost, väntade på att Syster skulle komma och lämna av Oliver som vi skulle vara barnvakt till i helgen. Ser massa folk utanför och tror att det är grannarna eller möjligtvis Tomas släkt som är på promenad melloan husen. Hälsar malin och Oliver med "Vad många ni var". Och sedan var det glömt, lekte med Lilleman i någon minut till hela huset är FYLLT med mina härliga brudar!! Det tog ett tag innan ijag fattade vad som hände, och paniken spred sig i hela mig. MÖHIPPA!!

Vilken dag!!

Fick på mig en snygg "blivande brud" outfit och sedan en packningslista och en flaska med skumpa. Det var bara att sätta igång med  packningen, nekades en dusch och sedan bar det iväg! Temat för dagen var "Fotograf från nu till då" Under dagen fick jag olika uppdrag med saker som jag skulle fotografera som rörde mig och Tomas eller bara en av oss. Men innan de började bar det iväg till Göteborg väl där. belv det en härlig dag med mycket skratt, dricka, god mat, galna(lagom) uppdrag, stripaerobics, restaurang, studiosminkning och nattklubb.

Skulle kuna skriva hur mycket som hellst om dagen, men måste nog smälta det hela lite först. Men jag jkan bjuda på lite bilder som jag tog med min kamera och kan förhoppningsvis fylla på med mer bilder när jag får från mina vänner.

Snacka om att jag blev grundlurad!! Tack söta fina ni för att ni tog er tiden att spendera dagen med mig! det betyder oerhört mycket för mig och dagen var HELT underbart rolig!

/ Frida


Bockar av packlistan och en del av min outfit, är tyvärr den bästa bilden med min kamera.



Skumpa :D



Mästerverk signerat Mig, kan någon se vem/vad det föreställer? ;)

TAck som tusan mina sköna vänner för att ni ordnat det här åt mig! Tack Malin och Jessika som planerat allt så fint, och dessutom sett till att så många som möjligt kunde vara med (ingen nämnd och ingen glömd) Ni som har bilder får hemskt gärna skicka till mig!


Kommentarer
Postat av: Sandra Gustafsson

Så ledsen jag missade din dag :-( hade varit skoj, men ägnade dagen på toa och spydde istället, trevligt det med.....eller inte :-( Kram!!

2010-05-10 @ 08:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0