Maj 19, 2010

Götet var platsen jag befann mig på igår. Efter att Charlotta varit i Australien i två år är hon äntligen hemma på en kort visit och Jag, hon och Sandra kunde träffas igen. De tre musketörerna! Vad härligt det var att träffa er min damer. Jag skulle kunna skriva rade, meningar om hur härliga jag tycker att ni är och hur mycket jag saknat oss. Men det hoppas jag att ni förstår ändå.

Underkläderna till dagen D inhandlades, nu ska jag lägga dem i säkert förvar så att jag kan plocka fram dem om två månader igen. Lite smink produkter till smikningen köpte jag också. Och presenter. För idag är inte bara en vanlig Onsdag, utan också allra käraste systers 23.e Födelsedag! Grattis Malin! Samma sak gäller för dig som för de ovanstående brudarna. Jag hoppas du vet vad du betyder för mig utan att jag sätter det på pränt här. Stort grattis på din dag!

Klännningen är fortfarande utom synhåll, men jag väntar med spänning. Den som väntar på något gott... Men idag MÅSTE den komma! eller i morgon.

Idag blir det praktik hela dagen och senare skall ajg kanske påta i växthuset med min svärmor om tid finnes. SJälvklart ska jag hinna med några aerobic steg också, det ska sätta sig!



Jag och mina vapendragare i en fotoautomat i Götet. Härliga dag!



Syster för nästan 1 år sedan.

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0