Landat

Nu har jag äntligen landat i vardagen igen. det tog sin lilla tid efter hippan, men nu så! back in the game!

Sitter i soffan och kollar på förhäxad medan jag väntar på att Tomas skall vakna. I morgon åker jag till Jönköping för att gå en aerobics utbildning för Friskis och Svettis. Alltid roligt att komma bort lite ibland, bo på hotell och äta god frukost.

Bröllopsplaneringen står STILL, vi har fatnad på maten, två olika åsikter men nu lägger jag över bollen hos Herr Johansson så får vi se vart vi landar, efter helgen ska vi i alla fall vara ett steg närmare ett beslut.

Roligt att se att det fanns många åsikter om "cake-toppers" kant-paret var en överväldigande favorit hos många, vi får se vilken det blir i slutändan.

Nu blir det frulle! kommer nog mer updatering i Helgen när jag blir ensam på rummet.

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0