Hästar som näbbar?

Idag ska jag inte vara sådär super pretto, bara vanliga jag. Var ute i stallet förut och kom att tänka på folk som jag läst om som ska ha med sig sina djur när de gifter sig och blev lite fnissig av tanken på att Rolle och Zanzico(hästarna) skulle gå före oss i kyrkan. det hade set ut det va! Nej, både vi och dem är nog nöjdast om de får gå i hagen den dagen. Men nog hade de varit söta med en lite blomsterkrans i håret eller en korg i munnen.

Nog med sådana funderingar. Nu ska jag ut och springa med grannarna, jag måste ju hålla formen (vilken?) så att jag kommer i klänningen, hade ju varit för argligt om jag inte kom i den när den kommer.

En sak till! Idag har äntligen min kära vän Charlotta kommit hem på besök efter en nästan två årig vistelse i Australien! längtar tills vi hörs, och tills vi kan träffas!

Ha det fint i solen!

/ Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0