Familjepastor?

Ja hörrni, jag kan vara den sämsta bloggaren som suttit framför en dator, men när dagarna är fyllda med praktik och andra roligheter så prioriterar jag dem framför att sätta mig framför datorn, har kommit på att jag mår bättre av det.

Planeringen står i stortsett still, blommfrågan är inte löst än, inte maten eller tårtan heller. men det kommer det är jag övertygad om. Sedan måste vi ju självklart fixa nya kläder till Herr Johansson också, för som Peter Pan vill han inte se ut.

Men nu har vi fått reda på vilken präst och kantor vi ska ha, det blir samma präst som har både döpt och konfirmerat Tomas, dessutom konfirmerat min kära svärfar och Vigt den samme med svärmor, så man skulle ju kunna säga att det är familjepräst. Men nu skall vi tillbaka till den kyrkan där han började med att konfirmera Svärfar (tror jag) så från Högsäters stora pampiga kyrka vidare ut till Rännelandas mindre och mysigare kyrka. Som de lantisar vi är kan det vara farligt att ta sig ut till tätorterna där husen ligger närmre varandra än 500 meter!

Idag står påtning i trädgården på schemat, lite påt i växthuset som min svärmor har hjälpt mig med och senare Jogging och en ev. ridtur. Idag skall vi vara effektiva! Jag skall desutom läsa igenom Roberth`s uppsats och få lite hjälp med min så att vi båda är redo för examinationen och sedan Sommarlov!

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0