Skorna


Här är skorna som jag har beställt till bröllopet. fast jag har beställt dem i svart. urläckra om ni frågar mig. och det är ju jag som ska ha dem på mig! Hemsidan som jag beställde dem från beställer skorna efter dina egna mått, du väljer färg, modell, klackhöjd, bred eller smal fot. du får vekligen en sko som är till DIG. nu hoppas jag bara att de verkligen är perfekta!

Nu tänker ni säkert "tjena, varför lägga ner så mycket tid på skorna, de syns ju inte ändå"
- Fel, Fel, fel, fel, fel!
klänningen som jag väntar på är inte en hellång klänning, utan den går till vaderna ungefär, så skorna kommer synas och vara en del i klädseln i allra högsta grad. perfekt för en skoälskare som mig!

Nu ska jag ut och handla frukt, papper och vatten(glömde mitt vatten hemma...)
Sedan ringa samtal

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0