Planeringstid

Idag tänkte jag vara duktig och åka in till skolan på en föreläsning som egentligen är totalt onödig. tji fick jag för det, jag var den enda som åkte in! i stället för lektion blir det alltså att planera bröllop för min del vilket passar ig utmärkt, då jag har samtal att ringa och mail att skicka. mycket som ska klaffa på den stora dagen!

  • Kyrka är bokad
  • lokal efteråt lika så
  • klänningen är beställd
  • Väst + slips är beställda
  • Skor är beställda (super läckra!) ska se om jag hittar en bild så ni får se dem!
  • mat är bestämd
  • ring är beställd
  • "färgtema" är bestämt. (färgtema på bröllopet är grönt, därav den tjusiga färgen på bloggen)
det känns som mycket är färdigt, men det är en hel del kvar.. Jag ska försöka bocka av en del på listan idag innan jag börjar nästa föreläsning (som jag hoppas att fler kommer in till).
  • Boka fotograf
  • kolla runt efter frisör
  • kolla priser på buketten jag vill ha
  • köpa papper till ettiketterna på vinkarafferna
  • beställa tårta
  • beställa cake-topper
  • kolla på smink (vattenfast mascara kanske kan vara något?)
  • köpa underkläder (lite snyggt måste jag få unna mig, inte sant?)
listan med saker som "ska göras" kan säkert bli oändlig, men det var detta jag kunde komma på för tillfället. och egentligen är det enda som "måste" vara är att Vi två lyckas stå framför prästen samma dag och tid, allt runt om kring är ju bara bonus. men förhoppningsvis gifter man sig bara en gång, så lite extra fix måste jag få unna oss!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken oerhört spännande blogg! Kommer absolut följas :) Hoppas det blir din bästa dag någonsin!! Många kramar <3

2010-04-28 @ 18:18:26
URL: http://peeearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0