Livet är fullt med viktiga beslut!

Som sagt, runt ett bröollopmär det massa smådetaljer som är totalt onödiga men oooooh så roliga att fixa med! Något  som vi funderat på här hemma är vilken "cake-topper" (brudparet som står på tårtan) vi vill ha. Borde man köra klassiskt eller någon roligare? Här kommer några allternativ, vad tycker ni! ge oss ris eller ros! vilken är DIN favorit!



En som tyder på lite självdistans kanske?




En romatisk version?



Ja..en liknande från den tidiager



klassikernas klassiker!



Samma fast med lite fluff runt



Ett brudpar som sitter på tårtans kant



Brud gum som hjälper bruden upp till tårttoppen



Eller denna?

Nu räknar jag med någon åsikt i alla fall!

bilderna är lånade ifrån

http://www.justcaketoppers.com/Wedding_Cake_Toppers/Humorous.html

http://www.shoppingbutiken.se/index.php?main_page=index&cPath=32_33

Nu är mina hästar snart hungriga och likaså jag! och som Johan så klokt påpekade, inga livomfattande beslut som dessa på tom mage! (hoppas ni uppfattar ironin)

/ Frida

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Frida!

stort grattis till bröllopet! :) du verkar ha fullt upp med förberedelser, kan tänka mig att det är tusen saker som ska tänkas på och hinnas med. lycka till och hoppas att dagen blir precis så perfekt som ni vill ha den!

den där brudparet sitter på kanten var ganska söt tycker jag ;)

2010-04-30 @ 09:29:32
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: lisa

Ett brudpar som sitter på tårtans kant tycker jag var super sött! :) Kör på det :).. kram!

2010-04-30 @ 20:14:28
Postat av: Malin

HEJ! Jag gillar dom på kanten. De där som tar varandra på "gumpen" är ju visserligen väldigt mycket hallebo. Samma som dom sista haha. Du halleboare vet vad jag menar ;) Sen gilla jag den när han hjälper henne upp. Men den på kanten kanske är lite mitt emellan?

2010-04-30 @ 21:34:28
URL: http://malin87.blogg.se/
Postat av: hemligblivandebrud

Hej!Jag följer din blogg i smyg =D. Ska oxå gifta mig i sommar men det blir en överaskning för de nära och kära.. Jag tycker att du ska välja antingen den där de sitter ner eller den där hon sitter runt hans midja.

Hoppas att du får en trevlig helg!

2010-05-01 @ 07:11:56
Postat av: Wendy

Hej Frida!

Gud va roligt att ni ska gifta er!! Man blir så otroligt sugen själv när man är här inne och läser :) Jag måste säga att ja gillade brudparet när bruden sitter runt mannen :) Lite oseriöst i allt det seriösa :) Är det i Högsäterkyrka ni ska vara? Hade varit så himla kul att kika i kyrkan ;) Hoppas allt är bra annars. Kram på er!

2010-05-01 @ 21:38:23
URL: http://wendylarsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Helt klart den på kanten

2010-05-02 @ 23:56:35
Postat av: mamma



Den på kanten tycker jag, den är söt.

2010-05-03 @ 23:21:19
Postat av: Mia

Gud vilka söta tårtdekorationer :)

Såg att ni gifter er veckan efter oss, grattis :) Går era bröllopsplaner bra?



=)

2010-05-04 @ 01:01:29
URL: http://fightermom.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej Frida. Jag tycker den dom satt på kanten .

2010-05-04 @ 11:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0